Träglig och jobbig dag som pappa!

Svettig dag kan man säga! Det här som sagt första inlägget idag. Vad beror det på då? Jo Sally har varit så jobbig. Hon bara grinade och var trött, men kunde inte sova för hon hade förmodligen ont i magen eller tänderna. Det dåligaste är att hon har ätit dåligt nu i 2 dagar, går inte åt rätt håll.Imorgon ska vi till doktorn igen och höra vad han säger. Men förhoppningsvis så kanske det startar en utredning på henne, men det är ju väntetid tror jag. Plus att man måste vänta ett antal veckor innan blodprov för gluten visar rätt. Det är så synd bara att hon ska behöva lida så. Hoppas på det bästa imorgon.
Nu sover tösen iallafall, det fick bli en supp-alvedon innan. Hoppas hon får sova gott nu inatt och att den hjälper henne lite.

Annars idag så har jag inte gjort mycket. Sovit det lilla man fått sova.
Badat med Sally. 
Nu ska jag nog bada lite själv och försöka fika lite. 

Hoppas ni läsare ar haft en bra dag ? och inte lika dramatisk som min... 
 

Kommentarer
Postat av: karla

okej=) hoppas det går bra=)

2009-09-02 @ 21:26:14
Postat av: Annie

Åh, hur går det vet ni om hon är allergisk?



Dagen min har varit underbar :) har varit med vänner och inte pluggat så mycket. får göra det i morgon...



kram!

2009-09-02 @ 22:10:12
URL: http://livetefterflytten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0