Tiderna förändras

Godmorgon alla läsare.
Nu ska jag snart till jobbet, idag jobbar jag på boende Merlo. Det är skönt att jobba på olika ställen tycker jag, jag behöver variationen.
Sitter just nu och dricker en kopp te och äter en ostsmörgås. Har varit ute med Roy för 10 minuter sedan. Det är så skönt när man jobbar helger, det är så tomt och tyst på byn. Och det känns som att hela världen ligger och sover förutom jag.

Ikväll ska jag jobba på min hemsida till Stäppens Son... Så jag har ju det jag har och göra. Presentationer, bilder och en massa annat som ska upp.

Nu blir det fika klart så hörs vi ikväll:) Ha det fint

Bjuder på en gammal bild på mig, kanske var 16 där. Snacka om att man har bytt stil...Där har man Slipknot tröja,nit armand, häng-byxor. Ganska komiskt när man tänker efter.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack vad ni är söta :)

2009-09-20 @ 13:25:34
URL: http://starkaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0