Strömlös, kanske spöken.

God förmiddag på er läsare!
Idag är Malin hemma och är sjuk, så jag kan inte jobba ikväll.
Plus att all ström gick i nästan hela lägenheten idag. Skumt, för sedan när man ring till vaktmästaren och dem kommit då funkar den:S Spökena vill nog inte att vi ska bo kvar här snart. Så mycket skumt i denna lägenhet.
Som när vårt strykjärn som stod längst in på en hylla i skrubben bara föll ner en natt. Och då är hyllan kanske en 40 cm djup. Fattar inget, tycker jag hör saker hela tiden. Något skumt är det, frågan är vad?...

Snart ska jag och Sally gå ner på ICA tror jag. Hon är så gnällig och vild så det kan nog behövas en promenad.
Ska göra mig i ordning nu, BRB!

PS Glömde säga att det är faktiskt två som har avlidit i våran lägenhet:S


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja lite krafs hittade vi. Var mest bara skönt att få komma iväg och göra nåt annat. =)



Läskigt det som händer i lägenheten. =S

2009-09-04 @ 11:40:46
URL: http://eko.blogg.se/
Postat av: M a ll a n m a mm a

Är det två som avlidit här? O_o

2009-09-04 @ 13:07:24
URL: http://www.surfland.se/mallanmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0