Pratat i sömnen om Sallys rosa cykel.

Halllå och hej alla läsare.
Idag är det tisdag, fast jag trodde det var onsdag. Jag brukar vara ganska snurrig på morgonen när jag precis vaknat.
Hade tydligen skällt på Malin i sömnen imorse om att hon tog fel cykel till Sally, det ska vara den rosa hade jag skrikit.
Haha ja ni säg det inte jag säger i sömnen, finns ett antal inspelningar som bevis.

Idag ska jag och Sally nog ta en liten promenad, det är ju inte toppen väder om man säger så.
Och det är kallt !

Ni har väl besökt min nya hemsida, stäppens son (trubadur) hemsida.
Om inte ni gjort det så gör det, NU!!!!
www.surfland.se/stappensson

Nu ska jag fika klart sedan förbereda promenaden. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0