På dop, hyra film mm

Kan inte sova så jag passar på att skriva lite i min underbara blogg.

Jag har varit på dop idag, trevligt:) Även trevligt efteråt då vi fikade och dem öppnade presenter.
Efter det blev det middag hos Malin mamma och pappa. Planka med varma tomater och annat gott.
När vi kom hem hyrde vi film, "sex driver", "step Brothers" och "en shopholics Bekännelser.
Såg Sex Drive ikväll. Det var riktigt rolig och bra, halv sjuk film men det gillar jag.

Imorgon blir det plocka i vardagsrummet, tvätta. Har en hel del att göra här hemma.

Men ha en god sömn på er, på återseende!
Natti.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv!! Jag är så nöjd med dagen. Nemo fick prova filten igår! Den tyckte han var mysig... och jag med. Vi mös med den i soffan. =)

2009-09-13 @ 09:33:27
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0