Latmasken Nikko

Oj, det är inte lätt att vara förkyld och ta hand om en unge. Men nu sover hon, ganska skönt ska jag erkänna...
Malin har en kompis som hade typ samma symton jag när hon var sjuk. Ont i huvudet, kroppen, känns som har feber fast man inte har det. Det sa till henne att hon hade svininfluensan, så förmodligen har jag det med. Men det är ju skönt att få den nu, då är den ju bortgjord.

Ska försöka vila ikväll så jag kanske kan träffa Jocke (gammals klasskompis) imorgon. Då blir dra en pizza tro jag. Hoppas jag blir friskare för det vore kul att träffa honom, var ett bra tag sedan.

Ikväll är det Idol igen så man lär ju se det:) Annars som sagt bara lata mig :P SKÖNT!

Diggar dem här bilden när jag latar mig.
Titta håret, Tänk att jag har haft sådant hår...



Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas VERKLIGEN att det inte är svininfluensa du har. Är inte så sugen på att riskera att bli smittad, varken jag eller Nemo. =S

2009-09-09 @ 22:23:38
URL: http://eko.blogg.se/
Postat av: Therese

neeeei. Tänk om jag har svininfluensan. jag har kännt mig så likadant i några dagar ! :O

Vill inte ><

Tänk om vi allla dör!

2009-09-11 @ 22:16:34
URL: http://envackersflickasord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0