Lånat Malins dator och ligger i sägen

Haha, nu hat jag snot Malins dator och ligger i sängen och skriver. Sally ligger här bredvid mig och lekker med sin kanin. Hon ska snart äta, jag ska bara sk´riva klart först.

Gud vad jag har sovit dåligt inatt, inte sovit mycket. Bar drömt mardrömmar och legat och vridit på mig. SKITNATT!
Hoppas jag klarar att vara vaken idag ändå. Eller jag har nog inget annat val nä man har en liten dotter som kräver uppmärksamhet hela tiden. Men samtidigt som det kan vara ganska jobbigt ibland är det skärmen med barn och pappaledighet:)

Undra vad vi ska hitta på till kl 14 idag då. Malin kommer hem kl 2 och då har vi en film vi måste se innan vi ska lämna igen den. Kanske vi ska gå ut eller bara träna på att sitta, stå och krypa. Ja vi får se. Först blir det mat och det är nu.
Hon skriker!!!

Ha en bra dag, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0