Ku med en snäll Sally:)

Nu har jag varit på Ku, oj vad stökigt och livat det var där ikväll. Ingenting funkade förutom en mysig andakt.
För er som inte vet vad andakt är så är det en enkel form av gudstjänst. Mysigt tycker jag!

Ska sova snart.
Och föresten Sally har varit underbar idag, snäll, inte haft ont i magen eller grinat. En toppen tjej!

Imorgon ska jag nog slappa, kanske gå en promenad med Sally. Får se hur Malin mår med, så hängig som hon varit idag så blir det nog sängen hela dagen imorgon för mammas:P

Godnatt alla läsare:)

Kommentarer
Postat av: Emma

ja verkligen :(

det är ganska kul att gå på sånt :) jag brukade gå på kyrkans ungdomsgård ibland, även om jag inte är troende och går i kyrkan...

2009-09-03 @ 23:16:12
URL: http://starkaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0