Förkyld!

Nog känns det att man är förkyld alltid. Jag gick en promenad idag, men orkade knappt ner till centrum, vilket är ca 500 meter. Då höll ja på att dö av att jag inte kunde andas. Var tvungen att vila på en bänk innan jag kunde gå hem.
Nu sitter Sally bredvid mig i sin barnstol och leker med kaninen och en plastsked. ROLIGT:)
Vi har fikat lite, hon fick majsbågar och fruktpuré och jag åt hårdbröd med leverpastej och gurka. Nödvändigt vetande va? ... :P
Snart kommer Malin hem då blir det laga kyckling.

Ska kolla på lite recept nu.


Kommentarer
Postat av: ellen (ellerenellen.blogg.se)

svar: du tror det? jag hoppas! det lutar åt ett par som jag lånat hem :) ska tillbaka imorgon och försöka hitta ett andra par som är okej :)

2009-09-08 @ 16:50:33
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0