Dålig uppdatering= Ej haft tid!

Sorry att jag inte skrivit fören nu, har varit upptagen.
Varit på Birsta, ovanligt :P
Lagat mat, tacopaj.
Försökt söva en unge som inte ville sova.
Sett på film. '
En hel del med andra ord.

Gillar att min statistik inte sjunker, fast en jag är dålig på att uppdatera. Kul att det är några som fastnat för min blogg, så tack alla läsare:)
Vad har ni gjort i helgen då? Har allt varit bra? Hoppas det iallafall... 

Imorgon är man tillbaka i vardagen igen, ska man vara pappaledig. 
Vet inte vad man ska hitta på riktigt. Lär bli promenad iallafall. 
Ska försöka tvätta lite här hemma med, om inte Sally skriker och inte kan släppa mig ur sikte. 
Separationsångest  med andra ord.

Nu ska jag snart sova, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0