Bra dag idag :) (funderar vad man ska jobba med när man blir stor)

Yabba! Med mig är det bara fint idag:) Hur är det med mina läsare då? Jag tror att det är bra med er jag;) , hoppas det iallafall!
Idag blir det nog slappa, inte fint väder om man säger så. Sally sover just för tillfället.

Imorgon är det barnkyrkan. Skönt att komma ut lite och träffa andra föräldrar och barn.
Sedan blir det babysång, kul :) Tycker hon som håller i babysången är super duktig och bra... Funderar på om jag ska utbilda mig till samma som henne. Är nog ett ganska kul jobb. 
Vi får se, har en del annat att välja på med. Typ undersköterska, skötare och en massa annat. Det är inte lätta beslut det där med studier. Man vill ju välja rätt, så man inte måste gå om och sådär 

Nu ska jag göra mat, nudlar och köttbullar.
Ha en bra onsdag:)  


Kommentarer
Postat av: karla

ja vi får ses något =) haar du tid när som helst??

2009-09-16 @ 19:19:28
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0