Sitter här medans sally leker på golvet nedanför

Sitter här och bloggar en stund medan Sally sitter och leker på golvet nedanför mig. Det är ganska skönt ibland att hon klarar av att underhålla sig själv så mycket som hon gör. Man får lite tid för sig själv vilket jag tror behövs.
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Jag ska kanske se lite Wallander innan Sally ska ha gröt och sedan sova. Ska försöka lägga henne i vagnen sedan så hon får lite frisk luft iallafall. Vill inte vara ute med henne jätte mycket med tanke på att hon är ganska förkyld.
Måste försöka vara frisk när vi ska på barnkalas på lördag, hoppas jag kan följa med. Ska spela på lördag och det kan hända att vi åker den tiden som kalaset börjar.

Plus att jag missar dansbandskampen på lördag, shiit med som tur finns allt på svt.se. Tack för att det är gratis att se allt där:)

Ska även försöka jobba på en biografi till Stäppens son idag.
Jag har det jag har att göra med andra ord. Bäst jag sätter igång, ha det fint så länge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0