Hos doktorn

Har nyss varit hos farbror doktorn.
Jag har fått näsdroppar för min nästäppa, ska gå på dem i minst 6 veckor och sedan får vi se om det blivit bättre.
Plus att jag ska få sova på sjukhuset en natt för att dem ska se hur jag snarkar och andas under nattetid.
Men det lär ta ett tag innan dem kallar mig till detta test.
Jag ska även kanske få ta ett ultraljud för att se vad det är jag har för böld på magen.
Det är inte riktigt klart vad jag ska få göra ännu, doktorn skulle rådfråga med en annan läkare, så han skulle ringa upp mig om ca en vecka. Så helt enkelt får vi se!



Idag så vet jag inte vad jag ska hitta på, Sally sover just nu så det lär bli slappa en stund nu iallafall.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: carolina

Men tänk vad bra om det regnar ;D

2009-10-14 @ 16:50:29
URL: http://carolinasunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0