Bada i köket

Har man läst mallanmammas blogg idag så har man läst kaoset vi har haft idag.
Vår tvättmaskin har läkt ut en massa vatten utan att vi märkte det. Det var nästan så man kunde ta på sig badkläder och simma några längder när vi upptäckte detVt.
Hur jag en vred och vände på det så kom det bara mer och mer vatten.

Nu är det uppskurat och det står en fukt-upptagare där som ska förhoppningsvis suga upp det mesta vattnet.
Hoppas vi inte får någon vattenskada utav detta. 

Sitter jag på jobbet nu, blev inge ku utan jobba till kl 21.
Atsingen jag missar pizzan :(

Nu ska jag fortsätta, hare!

Kommentarer
Postat av: mallanmamma

du missade ju ingen pizza!

2009-10-25 @ 02:28:34
URL: http://www.surfland.se/mallanmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0