Babycaffé

Godmorgon:)

Sitter vid köksbordet, har lånat Malins dator. Håller även på att försöka få i Sally lite gröt, hon älskar grött!
Idag ska vi på babycaffé på Inbetween, hoppas det kommer lite folk så man får någon att surra med ett tag.
Man blir lixom lite ensammen som pappaledig, samtidigt som man aldrig är ensammen. En ganska lustig känsla vill jag påstå. 

Annars så ska jag jobba ikväll 16- 21 så jag missar idol, skit vill jag bara säga. Men jag får titta på internet, tur att det finns. Jobbar även på lördag förmidag, annars är jag ledig hela helgen. Jag har ändå jobbat tre helger på raken. Kanske kan vara bra att vara ledig ibland med. 

JAJA vad jag surrar, ska mata klart Sally nu. 
Vi hörs senare ikväll. 
Ha en underbar fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0