Vad tycker jag om kvällen dansbandskampen

Nyss tittat på dansbandskampen. Zekes gick vidare, vad ska man säga om det...
Visst det är bra, mycket duktiga, men jag tycker att Date var mer värld en finalplats. Det känns att Date är ett heltidsband med mycket erfarenhet. Det är tajt och väl slipat, det låter bra helt enkelt.
Men jag gratulerar ändå Zekes till en finalplats!

Som sagt många frågar om varför dansbandet som jag spelar i inte ställer upp i dansbandskampen. Den bistra sanningen är att vi inte viste om vi skulle få ihop det medlemmar . Vi har ju som sagt ingen basist, så är du en hör av dig till oss. Eller vet du någon är det bra det med. Kommer även behöva en trummis framöver, kommer byta i sommaren 2010.
www.brobergz.se för kontakt.

Nu ska jag nog surfa runt lite, ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

Har ni fått veta nåt pris om vad det kostar att reparera vattenskadan?

2009-11-07 @ 23:40:09
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0