SOOL

Godmorgon kan man säga nu va? ... Jo nog är det morgon när till och med Sally sover. Jag ska iväg och jobba kl 7 idag, syrran är barnvakt. Behöver alla pengar man kan få nu känns det som.

Ikväll är det KU kanske man ska försöka ta sig dit, var ett tag sedan man var där.
Annars vet jag inte vad som händer idag.
Jag hoppas på en bra dag med SOOOL, hm... jag drömmer nog nu. Jag vill ha sol men det kommer aldrig någon sol. Är så less på detta regnväder som nu varit konstant i 2 veckor.

Iallafall så får alla läsare ha det underbart, Hejs Svejs


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken tur du har nu då :) Just när jag skriver skiner det in lite sol i lägenheten! :)

2009-11-26 @ 11:35:10
URL: http://www.surfland.se/mallanmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0