Lite "Off" men...

Hej alla läsare!
Dagen har varit ganska bra, men lång. Satt flera timmar på förmiddagen på Folkets hus i Söråker. Malin hade skolbio och sedan skulle hon till läkaren så det var inge idé att åka hem.
Det gick bra hos läkaren och jag gjorde även lite ärenden besöket.

Har även varit och tittat på en lägenhet ikväll, ligger lite "off " kan man säga, men jag gillar stället ändå.
Men som sagt kan inte bestämma mig idag, måste fundera. Det är större än nu och mindre trapper, barnvänligt och mysigt område. Men samtidigt det blir knepigare med Roy, det blir lite vasides, längre till allt helt enkelt. Frågan är vad överväger och hur kommer det gå med vattenskadan som vi har. Vi får se ...

Nu ska jag gå ut med Roy, Malin sover efter en jobbig kväll med Sally som inte vill sova.
Vi hörs, ha det bra! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0