Mycket att göra innan krypet ska ut...

Idag så har man tvättat och städat hela dagen. Det är mycket som man ska få till nu i hemmet inför ankomsten av det lilla krypet. Jag tror aldrig jag har tvättat så mycket barnkläder i hela mitt liv. Fast det är ju ganska klart att jag inte har det eller?... Sedan har vi satt upp barnsängen nu, det blev skitbra! Tagit fram en massa saker till barnet, samt gjort i ordning det mesta i och på skötbordet. Men som sagt det är ganska mycket kvar att göra, men det ska nog ordna sig. Vi hinner nog!

På kvällen av denna dag så har vi fotat nya bandbilder med bandet, hoppas det blev bra, men det tror jag,  Erik brukar kunna greja det där, medan man själv inte kan ett skit! Men alla är vi ska födda att kunna olika saker och hjälpa varandra! Nyheterna på Brobergz hemsida är uppdaterade gå in och kolla -------> www.brobergz.se <--------

Imorgon så ska man jobba kvällen, tungt men ganska sköt. Man får liksom göra som man vill känns det som. Det är inte lika mycket att göra heller, ändå får man inte mycket rast. Men när man inte har rast går kvällen fortare. Allt är på gott och ont.

Nu ska jag sova snart! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0