Lördag sista dagen denna månad!

Hej allihopa! Idag har man fyndat. Jag och Malin har varit på Erikshjälpen och där hittade vi en bilbarnstol för första månaderna som man kan bära! Jippi en sådan har vi funderat på så länge. Vet vad den kostade då, bara 90 kr. Fatta vad billigt. Ok begagnad, men den var ju jättefin och hel, så... Vi fyndade även en hel del barnkläder till billigt pris!

Ikväll var det meningen att Chimmy skulle komma hit, men jah känner mig så trött och slut så vi sket i det. Imorgon satsar jag på att jag och Malin ska gå på Gå-bingo, så Oliva(hunden) får röra sig lite. Kan behövas HAHA:)Sedan ska jag repa.

Brobergz spelar på Kajutan I Härnösand på fredag den 6. Kl 22:00-02:00 BE THERE!
Mer info på www.brobergz.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0