På promenad med Zorro&Roy,samt en tur på Birsta och KU

Tjena!
Idag är allting fin fint med mig. Har varit med Sally hela dagen.
Vi har varit ute på promenad med min mor och syster. Plus att zorro (mammas hund) och Roy var med. Det funkade bra faktiskt. Det bråkade inte...

Zorro                                                                       Roy
 
Stor                                                                          Liten :P

Efter det så var familjen på Birsta och handlade present till Malins kusin som fyller år på lördag. Jag kan ju inte gå på kalaset eftersom jag jobbar. Handlade även lite små saker på Ö&B.
 
Ikväll har vi varit på KU (kyrkans unga) för första gången efter sommarlovet. Vi pratade och fikade bara. Trevligt:)

Imorgon ska jag och Sally på barnkyrkan tror jag, sedan får man se vad som händer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0