Sally hos doktorn,på jobbet,sova

Okej jag vet. Jag är trött idag,konstigt hm...
Det är inte roligt att inte kunna sova på nätterna vilket hände igår som sagt,somnade 3. Jag brukar somna kl 12 typ senast. Så idag är man som en zombi efter som man skulle upp tidigt.

Sally har varit hos doktorn. Det sa bara att vi skulle vänta några veckor till innan man ska göra en utredning för gluten. Hon har ju bara bara haft det i 2 veckor nu. Vänta, vänta... Fast egentligen handlar allt om att det kostar pengar att göra en utredning, det tror jag iallafall.
Efter vi varit där skjutsade jag Malin mallanmamma på skolan och sedan var jag och Sally och hälsade på mitt jobb. 
Sally fick träffa farmor och en massa andra så hon somnade:P

Nu på eftermiddagen har vi bara sovit. Sally sover fortfarande.
Ska greja lite nu innan Malin kommer hem.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jo Nemo är en bestämd liten herre. =)



Hur tycker du att det går att vara pappaledig då?

2009-08-26 @ 18:27:38
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0