På Jobbet, i väntan på jobbet...

Sitter på jobbet och väntar på att man ska få gå ut och jobba lite.
Så har man gåturen ikväll igen, man börjar bli van. Men som sagt den är bra för då får man göra arbetet som man vill eftersom man är ensammen.

Jag har varit duktig idag. Har hunnit med både tvätten, diska och städa lite. Trots att sally har varit ganska jobbig. Vet ej vad det var med henne. Jag tror hon var övertrött, som vanligt.
Hoppas det går bra för Malin ikväll! (skänker en tanke till mallanmamma)

Ser att det är mer folk som läser min blogg nu.
Det uppskattar jag, Tack alla läsare!

Lär höras ikväll när jag kommer hem.
Hare gött så länge.

Kommentarer
Postat av: M a ll a n m a mm a

kul att du börjat blogga mer,det uppskattas :)

2009-08-17 @ 14:39:23
URL: http://www.surfland.se/mallanmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0