Otursdag!!!!

Idag har jag varit på Birsta. Givetvis, vi som inte skulle handla något kunde inte låta bli.
Hittade en förvarings-hylla till Sally, så nu är skötbordet borta. Hon är ju en stor flicka nu som inte får plats på det längre.
Bilder kommer imorgon då jag förhoppningsvis kan sitta vid min dator. Sitter på Malins nu.
Skarvdosan till min dator började brinna imorse, så åkte vi och köpte ny, kommer jag hem då upptäcker jag att jag köpt o-jordat. VAD LESS JAG BLIR! Måste tillbaka imorgon igen och byta.
Plus att min gitarr pedal är paj... Jag dör snart, ska det vara en otursdag så ska det. Kan aldrig bli för mycket....

Imorgon är det torsdag och 4 år sedan jag och Malin blev ihop.
Så ska förmodligen fixa barnvakt och gå på Bio och äta ute. Ha det mys helt enkelt.

Nu ska jag äta glass,sedan sova.
Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0