Med Sally - handla,banken och frisören

Hello!
Idag har jag varit med Sally hela dagen, fast det visste ni ju redan att jag skulle vara. Oj vad hon var svårsövd ikväll. Hon var trött redan vi kl 17,men tjurig som hon är så kommer hon aldrig till ro. Plus att hon har så ont i magen hela tiden. Men imorgon ska vi till farbror doktorn. Ska kolla om hon har gluten eftersom det ligger i släckten. Hoppas inte det,vad krångligt det skulle bli, men är det så, så är det. Vad gör man inte för sina barn:)

Idag så har vi varit på Timrå och handlat, varit på banken och jag har klippt mig.
Så snygg jag blev... 

Före


Efter


Nu ska jag fortsätta se på filmen: Linas kvällsbok.
Är på 5:an. Rätt skoj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men pojk du ska inte klippa dig så kort. Hör vad pappsen säger!!!!

2009-08-26 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0