Lillördag Godmorgon

Godmorgon alla läsare!
Idag är det en solig och fin dag,var ute med Roy nyss. Vad härligt det var!
Nu ligger alla och sover här hemma,bara jag vaken,hihi. Skönt ibland det med.
Fast jag är trött,undra om man ska gå och lägga sig igen, men då lär man vell sova bort hela dagen.

Bild på mig för några år sedan,där var jag morgontrött:P


Idag vet e tusan vad jag ska hitta på. Har inget planerat.
Måste greja med gitarrpedalen som förmodligen har pajjat. Det funkade inte alls igår,bra när man nyss har köpt prylarna. Hm..., och hur ska det gå på lördag när jag inte har någon pedal att spela med, kan bli spännande det.
Hoppas det löser sig. 

Ha en bra dag med sol och... ja vadå?...

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hahah, gud så lyckat :D

2009-08-19 @ 10:41:10
URL: http://amalaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0