Kommit från Spruttan ---> På jobbet (igen)--->Mot Ica

Idag är jag på jobbet. Kom nyss från företagshälsan där jag tagit min 3:e hepatit spruta. Ska tillbaka om en månad då jag ska ta ett blodprov för att dem ska kunna se om jag fått det skydd jag ska ha. Och det får jag ju hoppas.:)

Nu slutar jag snart jobba och då ska jag på ICA och handla blöjor, jippi :P
Alltså det är Sally som ska ha dem, inte jag, LOVAR;S
Ska handla lite barnmat och sånt med.

I eftermiddag ska jag köpa gitarren som jag nu haft hemma på prov i en vecka. Det är hur kung som helst.
Jag Rockar !!! :)
Efter det blir det ta hand m Sally och slappa. Får inte överanstränga mig nu när jag har tagit "spruttan". 

Ha en fin dag! 
Kram Nikko 


Kommentarer
Postat av: M a ll a n m a mm a

spruttan?

2009-08-18 @ 13:08:59
URL: http://www.surfland.se/mallanmamma
Postat av: Emma

mjo jag vet, händer idag då?

2009-08-18 @ 15:36:29
URL: http://starkaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0