Jobbar...

Tjabba!
Siter på mitt jobb och har rast. Jobbar till nio ikväll. Jobbar med mamma :) haha, jo det funkar faktiskt.
Efter jag slutat ska jag tillbaka till Härnösand (malins föreldrar) för typ 3:e gången.
Vi åkte ju som sagt hem igår i onödan eller ja iallafall malin och sally.
Jag hade skrivit fel dag i vår kalender om vilken dag sally skulle till BVC.
Det var ju idag och inte igår. Vi stressade på mogonen i onödan, men jag fick ju jobb så vi gick ju inte back iallafall. Skönt! Klant jag är som vanligt.
Men som sagt sally har varit och vaccinera sig idag. Hon skrek. STACKARE!
Hoppas hon inte får feber av det ikväll bara, man kan ju få det så docktorn :S ... Hoppas inte...

Jag vill också bara säga att jag tycker fler ska läsa min blogg, jag kanske inte är världens mest intressanta blogg. Men det är ju ändå kul att följa mitt liv som musiker och pappa.
SÅ LÄS DEN, annars! ...

Kolla även in mitt bands hemsida för er som glömt den.

Nu ska jag äta lite. Hare fint ikväll..
kramar nickeponken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0