Hålla där köp blåbär!

Nu är man hemma efter en slitsam arbetsdag, eller ja den var ganska lugn fram till halv 7. Då ska alla ha hjälp!
Men det gick ju idag också, som alla andra dagar på hemtjänsten.

Tidigare idag var vi på stan (sundsvall) och tittade runt lite, köpte oss en mjukglass.
Sally var ganska jobbig. Hon ville inte ligga i barnvagnen. Då skrek hon som en stucken gris. Sedan tog man upp henne och då blev hon tyst. Så det var ett evigt bärande.
 Vi köpte även en present till Zeke,malins kusin som fyller år snart. Nu är det bara 1000 presenter kvar till alla som ska fylla år och döpa sig. Oj hur ska man hitta något till alla? ...
 Jaja det löser sig... hoppas jag :S ...

Imorgon ska man jobba, jobba och jobba.
Sista dagen på mitt sommarvik som jag har nu. Sedan får man jobba när dem ringer till mig. Men det blir ju bara så i två veckor. Sedan blir man pappaledig i mer än ett halv år. OJ hur ska det gå?.... men spännande ska det bli.

Nu vete tusan vad man ska hitta på, man ska ju sova snart.
Så man lär nog  bara ta det lugnt.
 Alla mina 1000 läsare ni får ha det bra, och ni andra med.
 GODNATT!

Jag bjuder på lite gammla bilder på mig.

Jag säger bara tiderna förändras:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0