Bättre sent än aldrig.

Första inlägget idag,jo jag vet det är sent. Brukar alltid skriva på ett på morgonen.
Sanningen idag är jag har sovit, jag har varit så trött, kanske är det vädret.
Sedan har jag varit iväg med brev på posten, handlat och nu snart ska jag laga mat.
Har helt enkelt inte hunnit fören nu.

Har haft Sally i gå-stol idag för första gången. Det var kul att se, hon fattade ju iallafall efter ett tag vad man ska göra.
Hon tyckte den var mycket rolig.
Nu sitter hon i mitt knä och gnäller. Hon blir sur att hon inte får skiva i bloggen:P

Ska laga mat nu,spagetti och köttfärsås:)
Hörs senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag testade de ett år, men de funkade inte riktigt

2009-08-21 @ 23:06:25
URL: http://starkaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0