Äntligen tillbaka! ? !

Hej, det var ett tag sedan! (efter ett långt uppehåll)
Fråga inte varför jag inte skrivit på 100 år. Vet ni, jag tror det är ren lathet. RÄTT !

Men ja som sagt Nicklas, stäppens son , isterband pillipoppen.
Ja helt enkelt Dansbandsfarsan är tillbaka!

Det har hänt en hel del sedan sist.
Sally har vuxigt, är nu 6 månader.
Vi har skaffat ny hund, Roy heter han.
Jag har gjort framsteg som musiker. Spelat mycket, startat upp ett trubadur liv.
Jag har slängt ut hörnsoffan i vardagsrummet, renoverat köket.
Oj det är mycket som har hänt.

Nya familjemedlemen,ROY.
    Här ska det vara en bild på nya köket, men hittar ju ingen :(

Ja Men nu har ni lite uppdate på mitt liv, ja jag ska försöka vara mer ektiv på bloggen, om det är några som läser ?...

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: M a ll a n m a mm a

sjärtklart att du ska uppdatera!

2009-08-07 @ 23:28:19
URL: http://HTTP://MALLANMAMMA.BLOGG.SE
Postat av: Emma

vad kul att du uppdaterar igen :)

2009-08-07 @ 23:34:28
URL: http://starkaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0