Hemma:)

Ja då var man hemma då. Jobbat ikväll igen, skönt nu att man kanske kan få vara ledig imorgon.
Imorgon ska jag tvätta, jippi! Hm... ska tvätta lite barnkläder som skall användas framöver.:)
Berättade för min vän Jocke att jag skulle bli farsa han häll på att dö!
- Va ? Är Malin gravid? !   Ganska roligt att höra hur förvånad han blev.
Men önskade oss grattis och tyckte det skulle bli roligt. 

Igår var jag sur för att Brobergz inte skulle få spela den 1 november, men det gör inget för nu ska Brobergz spela i Härnösand på Olearys den 17, 18 oktober, BE THERE!
http://www.brobergz.se/ för att se alla spelningar!
Glöm inte att Brobergz spelar på Domsaga i sundsvall den 10 oktober kl 22:00, ENTRE 30 kr

Jag har fått klart vilka band som ska spela på Inbetween i Timrå till helgen. Det blir NO replay(hiphop), har varit förband till Adam Tensta. Och det blir Kidneyround Combo(punk) .
FFRI ENTRE , Kom och kolla!

Annars är det bra:) Vi ses!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0