Söndag = suck

Ja idag är det söndag som det flesta redan kanske viste, men så är det!
SÖNDAG!!! Hm, hatar söndagar, händer inget, oftast dåligt humör, typ allt. Söndag är Söndag:S

Idag har jag handlat, sovit slappat och jobbat.Bara en kväll kvar nu. Sedan hoppas jag att man får vara ledig,en dag iallafall. Hade ju varit skönt! , men man får se om det ringer...

PLUS att Brobergz blev dissad en spelning idag, den 1 nov.                       
Jag trodde verkligen vi skulle få spela. Tråkigt! ------------>

Imorgon så ska jag slappa sova. Fast ska ju jobba kvällen igen sedan. Så, så blev det med den vilan.

Annars är det lungt:S

www.brobergz.se
www.brobergz.blogg.se

Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0