Gårdagen + dagen

Igår så jobbade jag på dagen med hemtjänsten.
Sedan kom jag hem och då åt vi blodpudding, fick slänga i oss maten innan vi skulle med morsan till ICA Maxi.
Där skulle jag köpa ett par skor,  och sedan köpte vi hundmat på djurkompaniet.

Efter det bar det iväg till KU= Kyrkans Unga. Och jag var BOSS!
Det fanns ingen annan som kunde vara det så jag fick äran:) Ska vara bandbokare för inbetween också nu framöver. Det ska bli najs.
Det var gårdagen det!

Idag har jag betalat räkningar, jippi :S :P
Sedan har jag fyllt i massa lönepapper, svarat på mail, ringt till folk som vanligt.
Nu ska jag bara slappa till jag ska iväg och jobba kl halv 5 till halv 10. Bara 4 timmar, så skönt:)

Nu ska jag slappa! 
                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0