Vem åker hem idag.?.

Då har man sett Idol igen då, undra vem som åker ikväll. Jag satsar på den ljusa där vad hon nu hette. Men men man vet aldrig. Jag trodde inte att Rasmus skulle åka igår, men så blev det ändå, tyvärr. Jag gillade hans stil.

Annars så träffade man Annie idag (min plast syster). Det var ju ett tag sedan.
Vi gick på stan, sedan fikade vi lite. Efter ett tag kom Malin  och då fikade vi igen;) .
Hon hade med sin pojkvän från Falun, verkade som en  najs typ, hihi. 
Nu ska vi se vad min far säger;) hoppas jag inte skrämde han för mycket, hihi... 
DU, det går nog bra ska du se:) 

Sedan har man typ ätit midag, varit ute med hunden i ös.regnet. Sett på tv, spelar tv-spel. Bara slappat med andra ord.  

Imorgonkväll ska jag jobba igen på Merlogården, var ett tag sedan så det ska bli ganska roligt. Det är ju bara 5 timmar.

Jaja nu ska jag se om jag hittar lite låtar som Brobergz kan spela.
www.brobergz.se
www.brobergz.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0