Söndag

Idag är det söndag. Söndag kommer efter Lördag, men före Måndag.
Söndag är vilodagen och det kan man ju lungt säga i mitt fall.
Ska slappa hela förmidagen. Bara se på tv, sitta vid datorn, vara med malin, bara sova och ha det bra.

Eftermidag ska jag ha ett sångrep med Micke, samt lite genomgång på nya låtar vi ska spela i Brobergz.
www.brobergz.se

Sedan är det sova som gäller. Får se om man ska jobba imorgon. Ganska skönt att inte jobba på måndagar, men men då blir det inga pengar heller. Så får jag jobb tackar jag ja!

Ja annars är det skitväder ute, regn och blött. Hur ska det gå för hunden att rastas, hon hatar regn, och det märks för nu sover hon. Hihi.
Jaja vi ses !

Kommentarer
Postat av: Malin

Lugnt*

2008-10-05 @ 18:46:22
URL: http://mallanmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0