Måndag

Idag var det ju som sagt tänkt att jag skulle tvätta kläder... Men precis när jag skulle gå ner till tvättstugan så hittade jag inte nyckeln. Det visade sig att Malin hade tagit med sig den till skolan av misstag. Så jag fick boka en ny tvättid imorgon.
Så imorgon blir det tvätt! ::)

Istället för att tvätta blev det rederiet. Och sedan åkte jag till stan och hämtade Malin på skolan. Vi åkte då till handelshustet och köpte ett par mjukisbyxor till Malin. Sedan blev det djurkompaniet där vi köpte tandkräm till hunden.
Och efter det blev det Bahus och kolla på kakel.
Vi ska ju göra om vårat kök så småning om.

Ska även jobba imorgon kväll. Känns ju bra eftersom det är ett gäng ute som redan rånat två stycken från hemtjänsten.
Men men hoppas det går bra.

Ska sova snart, först ut med hunden.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0