Korthårig inställd kille

Nu är man korthårig, Gud vad skönt, men tanterna på jobbet gillade det inte.
Frisören som klippte mig var en gammal klasskompis. Vi pratade om allt som hade hänt i våra liv på sistonde. Hon hade bla fått fast jobb redan nu, fan vad lyllo:)

Sedan så jobbade jag ikväll. Först ringde dem imorse. Gissa om man blev lite smått less då.
- Nej jag ska sova, jag har jobbar nu 6 dagar på raken.
Men så ringde dem i eftermidag så jag fick jobba ikväll istället. Det gick ju bra ;)

Inte nog med det så har spelningen på i Härnösand till helgen på Olearys blivit inställd, bli man less eller. Vi som har repat och slitit inför den så mycket denna månad. Plus att det var jag som ringde, dem hade glömt att höra av sig. JAG BLIR SÅ ARG!!!

NU ska jag sova snart! Ska bli så skönt. Godnatt;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad har jag sagt om att du skriver många uttropstecken?

2008-10-14 @ 23:17:22
URL: http://metrobloggen.se/mallanmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0