Jobba snart, dagen, morgondagen, sura uppstötningar

Nu ska jag snart jobba igen...
Men då kan ju vara ledig till helgen, så jag klagar inte ;)

Idag har jag städat, damsugit, skurat toletten , Jätte roligt :P 

Och Malin sjunger bredvid mig nu. Vi håller på att kolla genom vilken musik och bilder hon vill ha kvar innan hon ska rensa datorn. Hon ska få en ny ! Kan behövas om jag säger så. Ganska seg kan jag lova.
Så samtigt så passade jag också på att sno lite musik av henne.

Jag är så less på mina sura uppstötningar hela tiden. Jag brukar få det när jag är stressad, men det är jag ju inte nu.
Vad kan det beror på ?

Imorgon är det fredag, då ska jag med Malin till hennes päron i Älandsbro. Vi ska vara där hela helgen. Ska bli roligt med tanke på att det var ett tag sedan vi var där.

Har jag tur kanske jag ska köpa en bil snart. Ska iallafall börja titta på en nu. Får se när man hittar en som är något att ha. Hoppas på att det blir snart, så slipper det bli sådanna sura miner så fort jag ska låna mammas bil .Kanske tycker jag lånar den för ofta. Kanske jag gör det :S?

Nu ska jag kolla hur det går föm min mat i ugnen.
VI ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0