Hm...

Hm... vad ska man skriva idag då. Hm, inte lätt inte ...

Jo dagen har varit bra. Blev väkt imorse av att jag fick jobb på Skogsv Hemtjänst. Så det var bara att parla sig upp och cykla iväg. Men dagen var bra så det gjorde mig inget :)
Sedan när jag kom hem sa jag till Main att jag skulle dusha, men jag somnade på en gång. Så blev det med den dushningen.

Och nu har precis blivit klar med en smarrig kladdkaka som vi bakat.
Ska låta den kalna ett tag, sedan blir det mumsa.
Ska se efterlyst om ca 2 timmar och efter det är det generation fett. Hm undra vad det ska vara om för sjuka saker idag då?.

Imorgon är det torsdag.
Torsdag
kommer efter onsdag och före fredag.

Torsdag är en veckodag som i Norden är uppkallad efter den fornnordiska guden Tor. Torsdagskvällen och den därpå följande natten var enligt folktro en vanlig tid för handlingar som hade med magi och trolldom att göra. Ville man lära sig att spela av näcken eller tillverka en bjära, så skulle det ske tre torsdagar i följd. Åtgärder mot sjukdomar skulle vidtas under torsdagsnatten osv.

Man får väll se om det blir något trolleri i natt. :S

Nu ska jag göra annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0