Hm... En av livets sämre dagar

Ja ni vad ska man säga?

Vilken skitdag full med en massa tjafs... Om att någon tycker vi stör med hög musik på nätter. Dagen det angav att vi stört på var måndags natt, vilket verkade konstigt eftersom jag gick och la mig kl 11. Det sa att vi hade spelat musik kl 3 på natten. Mycket konstigt...
Man får se hur det artar sig... Går nog bra...

Det finns ett annat problem, en vis person som inte kan säga rätt ut att lägenhetn suger! Fan jag jobbar arsalt av mig, men vad får man till svar... Skaffa något bättre och bla bla bla. Jag har gett upp ...

Nu ska jag snart till mamma och se på film;Valander is the king! :)

Så ska gå nu, vi höres!
tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0