Helgen + imorgon + veckan. (olivia)

Helgen har varit bra. Har varit hos Malin föräldrar i sedan i fredags eftermidag, så vi kom hem ikväll bara för ett tag sedan. I lördags kom även Mlain syskon och deras familjer och hälsade på. Vi åt god mat och hade trevligt.
Sedan idag Söndag har vi varit på "vårtkasen" i Härnösand som det så vakert heter. Det är ett berg med ett utkikstorn som man kan se hela stan ifrån. Det var trevligt ställe måste jag säga!
Annars så har vi bara suttit hemma hos dem och spelat tv-spel och softat. Skönt:)

Imorgon är det måndag då ska Malin till skolan och jag ska tvätta kläder (om jag inte får jobb).

Till veckan är det inget speciel´lt vad jag vet. Ska väll repa med Brobergz någonting.
Ska jobba förhoppningsvis. Ja sedan vet jag inte. Man får se.

Fatta vad less jag är på hunden nu! Hon vill inte göra sina behov om man säger så. Inte gjort det nu på typ ett dygn.
Vad less jag blir!

Men men gott folk, Ni får ha det bra.
Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha vad lustigt det hade varit om det hade hetat vårtkasen men nu heter det faktist vårdkasen lilla bubben <3

2008-10-21 @ 20:39:45
URL: http://mallanmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0