Hej alla som ser detta!

Hej alla som ser detta!

Idag är det onsdag som är lika med hm...
Iallafall så har jag städat åt min kanin idag, samt skrivit ut bilder åt Malin. Plus rensat ut lite skit på en gammal dator.
Har hunnit med mycket. Till och med ett avsnitt va rederiet :)
Det var länge sedan jag utnyttjade en dag så här bra.
Nu sitter jag och försöker få tag på en massa människor som jag inte får tag på.
Men men hoppas jag får det snart.

Ikväll ska jag jobba, men imorgon är jag ledig. Iallafall på kvällen. Då ska jag på Bio och se Patrik 1,5.
Har sett den på teater faktiskt, men ganska många år sedan. Kom inte ihåg mycket.

Ikväll ska jag se efterlyst och sista delen av generation fett. Det ska bli fett skoj:P ;S Ok jag vet jag var inte rolig. Men men ett bra försök till att vara det iallafall.

NI har väll inte glömt Luciarocken på Inbetween den 12 och 13 december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0