Godmorgon

Godmorgon.

Idag ska jag jobba klockan 3, men innan dess ska jag ut med zorro, för mamma och sune kunde inte ta sig hem på sin rast. Så jag ska strax gå...

Jag fattar inte varför jag är så trött. Kan bara sova och sova och sova hela tiden. Ändå så sover jag ganska bra nu motför vad jag har gjort. Konstigt ...? ...

Undra om hon fortfarande surar, hoppas inte på det. Tycker att det är så onödigt. Som sagt jag kan inte trolla. Varför flyttade vi en in om hela lägenheten om den bara suger i hennes ögon. Mamma bara ligger på mig hela tiden, när ska du köpa när ska du köpa osv.
NÄÄ nu vill hon inte ens ha det trots att vi kämpat för att få den... Jag kommer att få ta all skit. Jag kommer att få ringa till carro, jag kommer att få söka nytt. Bara JAG !!!!! Nä jag skiter i detta.
Jag ska bo här och passar inte så..................

Nu ska jag ut med voven.

Hej Svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0