Ja vad ska man göra ? (Tur man har en ny barnvagn)

Okej hej!, Jag lever, har inte varit på blogghugget på ett tag, hoppas jag ska kunna ta igen det nu.
Jag år iallafall bra, lite mycket i mitt liv just nu eftersom man är arbetslös och inte får jobba extra en sekund. Har aldrig varit med om detta. Skumt vad händer? ....
Jag har sököt lite andra jobb med är ju inte lätt. Hm vad ska man göra?... 

Ikväll sitter jag och tittar på körslaget efter att ha varit i Birsta och letat barnvagn hela dagen, men nu har vi köpt en helt ny. 

Här är den:) Frän va?  
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Stämberg

Snygg barnvagn! Färgen var snyggast! :D

2010-04-12 @ 11:38:18
URL: http://jennystamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0