Dagen till ära:)

Hallon, nu är man vaken för dagen.Men sally somnade nyss om. Det är ganska skönt att få en ensamen stund ibland. 
Idag vete tusan vad man ska hitta på... Ska förska träna lite nu medans sally sover. Ska se om den där gammla träningsmarskinen funkar som vi fått. Man ska typ stå och trampa på den;) 

Sedan vi kanske 2-4 tiden ska man gå och titta på en massa saker jag kanske ska köpa. Om jag har pengar och beronde på om jag gillar det. 

Ungefär så här se gitarren ut som jag ska titta på          
Bilden är tagen från denna sida                                        
 
Så här se gitarrpedalen ut som jag ska titta på.
Bilden är tagen från


Jaja nu ska jag försöka röra mig lite.
Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0