Godmorgon:)

Godmorgon alla läsare:)
Idag mår jag bra, känner mig ganska pigg,men fortfarande träningsvärk efter klättringen i fredags.
Har nyss varit ute med Roy, han har blivit så duktig nu på att vara rumsren, hoppas han håller det!
Nu ska jag snart gå och mata Sally som sovit så bra inatt,fast det gör hon nästan alla nätter. Men nu är hon nog ganska hungrig för det är över 12 timmar sedan hon åt. Det blir nog gröt med fruktpuré. MUMS.

Idag ska jag jobba kl 14-21,det är drygt att börja kl två,kvällen blir så lång. Men ska man ha pengar så ska man jobba,vare sig man vill eller inte. Man ska vara glad att man har ett jobb,även om man bara får jobba timmar(inte fast).
Det finns dem som inte får in någon "fot" någonstans. Det är jobbigt. Sedan finns det dem som inte anstränger sig för att få jobb heller och då kan man inte kräva att man ska ha ett heller. 

Ne nu kallar Sally på mig.MAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi ses!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0