Torsdag:) En bra dag!

OJ glömde skriva igår. men men det hände ändå inte så mycket. Typ en vanlig dag utan jobb, som vanligt.
Men nu behöver jag inte vara orlig för att inte ha jobb, Jag har fått mitt första fast vick. Men det är bara typ lite mer än en månad, men ändå bra! Super bra!

Annars händer dte inte så mycket. Jag söker jobb, typ ringer på spelningar och massa annat.

Glöm inte att Brobergz spelar på Inbetween Nu på lördag den 22/11 Kl 20:00 . Fri entre.
www.brobergz.se

Möte en gammal polare idag som precis fått barn. Oj då blev man sugen, men men snart är det ju som sagt min tur.:)
Men det var kul att ses iallafall, riktigt go knodd du fått Gratis!

Men men nu ska jag spela king. ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0