Tisdag den 18 nov.

Idag så fick man inte jobba heller. Snacka om brist på jobb just nu! Hm... Men men alla sparar väll till julklappar och nyår. Det tror jag iallafall.
Så istället för att jobba blev  det sitta hemma på förmidagen och titta på film, sedan drog jag till min mor och började med att göra några nya ljud till gitarren. Blev ganska bra tror jag! Hopppad det andra tycker det med.
Sedan har jag varit på kyrkan och hämtat en massa affisher till helgen.
Brobergz spelar på Inbetween i timrå. KL 20:00 Be there! www.brobergz.se

Sedan lagade jag mat och gick och vilade tills syster min kom och ville låna vetemjöl för hon skulle göra trolldeg. Fråga mig inte varför.?.
Efter det så läste jag lite och nu sitter jag hör. Ska se på Äntligen hemma kl 20. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på.
Jaja kommer nog på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0