Nu ska jag snart sova... Ska bara skriva lite först:)

Nu ska jag snart sova, sitter och funderar om man ska ta något att fika innan man ska sova, men vet inte magen pallar det. Men samtigt kommer jag kanske bli hungrig under natten då. Blir det ibland.

Satt nyss ovh läste på Sundsvalls tidning hemsida www.st.nu.
fan vilka typer det finns. Men jag näner inget högt vad jag syftar på. Men jaja:S

Inget jobb idag heller som sagt, hoppas det ringer imorgon. Tur att jag får igen lite pengar på spelningen till helgen, ska bli riktigt roligt att spela till helgen:) Jippi!
Så Micke kom till mig idag och testade basen som han har lånat på spelningen. Hm, tror han gillade den iallafall. Lite jobbigt med alla klistermärken som var på den:P HIHI. Men kanske går att tecka över på något vis.
Hoppas det annars kanske Brobergz dansband kan misstolkas lite. Det löser sig nog...

Godnatt och sov gött. Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0